Od poniedziałku 21 stycznia pasażerowie mogą korzystać z nowego peronu 1 na stacji Zduńska Wola.
Dość niespodziewanie od dnia 21 stycznia br. ze względu na kolejny etap modernizacji linii 14 decyzją Zarządcy Infrastruktury tj. spółki PKP Polskie Linie Kolejowe zostaną wprowadzone zmiany polegające na wytrasowaniu przez stację Zduńska Wola Karsznice wybranych pociągów Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz Przewozów Regionalnych, które będą obowiązywać do 9 marca 2019 r.
Jeszcze w grudniu pasażerowie ze Zduńskiej Woli i Łasku będą mogli skorzystać z nowych peronów, a pociągi między Zduńską Wolą i Łaskiem pojadą po zmodernizowanym torze.
W niedzielę 9 grudnia wchodzi w życie nowy rozkład jazdy pociągów 2018/2019. Ze względu na prace remontowe na linii sieradzkiej skupiające się na odcinku Łask – Zduńska Wola utrzymana zostanie Zastępcza Komunikacja Autobusowa pomiędzy Łaskiem i Sieradzem za większość pociągów ŁKA oraz za wybrane pociągi REGIO. W związku z ograniczoną przepustowością linii, część pociągów PKP Intercity z Warszawy do Wrocławia, czy z Krakowa do Poznania będzie skierowana objazdem. Powróci także całoroczny, nocny pociąg ze stacji Zduńska Wola Karsznice.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na dokumentację projektową dla odcinka Zduńska Wola Karsznice – Dąbie nad Nerem. To kolejny projekt PLK przygotowywany do realizacji w przyszłej perspektywie. Inwestycja ma usprawnić przewóz towarów ze Śląska do trójmiejskich portów, warta jest 450 mln zł.