ET42-029 w historycznych barwach

W Zakładzie Napraw Taboru w Zduńskiej Woli Karsznicach spółki PKP CARGOTABOR zakończyła się naprawa rewizyjna lokomotywy ET42-029.  Powróci ona na polskie tory w historycznych zielonych barwach z tzw żółtym czołem nawiązując stylistycznie do lat 90 XXw.

 Przypomnijmy, że ET42 to normalnotorowa elektryczna dwuczłonowa lokomotywa towarowa produkcji radzieckiej, najsilniejsza lokomotywa eksploatowana  przez firmę PKP Cargo W latach 1978-1982 zakupiono 50 lokomotyw ET42 ( do dnia dzisiejszego skasowane zostały jedynie 4 sztuki), które zostały wyprodukowane w zakładach NEWZ w Nowoczerkasku w ZSRR. Elektrowozy zostały w całości przydzielone do lokomotywowni Zduńska Wola Karsznice.  Chwalone przez maszynistów za prostotę i niezawodność.

Dzięki działaniom Naszego portalu, administracji Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych oraz Biura Promocji PKP Cargo udało się uzyskać zgodę na odmalowanie tej lokomotywy w barwy historyczne.

Chcielibyśmy tym samym podziękować spółce PKP CARGO za wyrażenie zgody, pracownikom PKP CARGO TABOR ZNT Zduńska Wola Karsznice za świetne wykonanie powierzonego zadania, a także pozostałym osobom które miały swój wkład w tym przedsięwzięciu. Dziękujemy.

Kolorystyka lokomotywy:
- Górny pas - jasny zielony - RAL 6019
- Dolny pas - ciemny zielony - RAL 6016
- Czoło lokomotywy - żółty - RAL 1021
- Pas na czole lokomotywy - pomarańczowy - RAL 2009

Fotorelacja:
1. Lokomotywa przed rozpoczęciem naprawy rewizyjnej 


2. Lokomotywa w trakcie naprawy:

3. Jazda Próbna na odcinku Zduńska Wola Karsznice Płd - Kraski - Zduńska Wola Karsznice Płd

4. Prezentacja 2.10.2017

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Infolinia

PKP Intercity

19 757

Przewozy Regionalne

703 20 20 20

Łódzka Kolej Aglomeracyjna

(42) 205 55 15

Współpracujemy z

Ostatnie Posty

  • Brak postów do publikacji.
stat4u