Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 4 mies. temu #6

  • railman
  • railman's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 55
Witam

W tym temacie będziemy prezentować powoli już spływające przecieki dotyczące rozkładu jazdy 2015/16 wchodzącego w życie od grudnia 2015r :)

Składy IC na dartach:
IC Maria Dąbrowska Ostrów Wlkp (5:21) - Warszawa (8:55) 1-6
IC Maria Konopnicka Wrocław (6:58) - Warszawa (11:55) - Białystok codziennie
IC Juliuisz Słowacki Jelenia Góra (8:23) - Wrocław (10:58) - Warszawa (15:55) - Białystok
IC Eliza Orzeszkowa Wrocław (14:58) - Warszawa (19:55) - Białystok codziennie
IC Adam Asnyk Wrocław (18:58) - Łódź Widzew (22:37) 1-5,7
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 4 mies. temu #7

  • Grzegorz
  • Grzegorz's Avatar
  • Offline
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 35
Niestety propozycja nowego rozkładu w mojej ocenie nie jest najkorzystniejsza dla potencjalnych pasażerów. Paradoksalnie Darty przyczyniają się do tego, że nie jest to dobry rozkład. Dlaczego tak uważam?
Zacznę od ogólnych założeń proponowanych rozwiązań.
Pierwszy w dobie pociąg do Warszawy pojedzie około 1 godzinę wcześniej niż obecnie (chociaż wciąż brakuje połączenia, które docierałoby do Warszawy między 6.30 a 8.00). Jednak będzie to pociąg z Ostrowa i to jest problem. Takie rozwiązanie było już stosowane w pierwszej dekadzie XXI wieku. Efektem tego było szybkie zlikwidowanie takiego połączenia, bowiem nie oszukujmy sę Ostrów, Kalisz, Sieradz i Zduńska Wola to nie są metropolie i ciężko jest tym miastom zapełnić skład mający około 350 miejsc. Zupełnie inna sytuacja była do momentu likwidacji pociągu Lipsk/Drezno – Warszawa/Lublin. Który jeździł mniej więcej w tym planie. Nawet mówiło się, iż od 2015 roku połączenie miałoby zostać reaktywowane, niestety tak się nie stało.
Następna nienajlepsza wiadomość dla pasażerów to skład z Jeleniej Góry. Wyjazd po godzinie 8 rano w sytuacji, gdy Jelenia Góra jest miastem zbiorczym dla okolicznych miejscowości turystycznych, to zupełnie nieporozumienie. Przecież to właśnie turystom służą głównie pociągi kategorii TLK/IC obsługujące to miasto.
Dziwnym pociągiem jest też wieczorne połączenie Wrocław – Łódź. Bez wątpienia pociąg około 19 z Wrocławia w kierunku Łodzi jest potrzebny, ale nie w takiej formie. Powinien być to pociąg kategorii osobowy/przyspieszony. Natomiast jeżeli już ma to być pociąg kategorii TLK/IC, to powinien on jechać do Warszawy (wbrew pozorom jest zapotrzebowanie na późny przyjazd do Warszawy o czym świadczą kursy jednego z przewoźników autobusowych).
Jeszcze kilka słów o tym dlaczego Darty przyczyniają się do pogorszenia oferty.
Niestety wprowadzenie EZT i nowe obiegowanie składów sprawia, że nie tylko Zduńska |Wola, czy Sieradz, ale też Łódź tracimy połączenia ze Szklarską Porębą (bardzo popularne) z uwagi na zerwanie możliwości obiegu składów „Karkonosze”/”Śnieżka”. \Podobna sytuacja będzie miała miejsce w przypadku połączenia do Kudowy Zdrój, gdzie nie będzie już możliwości poprowadzenia wagonów bezpośrednich. W zamian dodatkowe połączenie zyskać ma Poznań, bowiem pociąg z Warszawy do Kudowy oczywiście pojedzie i to całoroczny, ale okrężnie przez to miasto.
Darty to także utrata połączenia do Olsztyna. Co w zamian? Dwa a w przyszłości możliwe trzy połączenia do Białegostoku, tylko po co aż tyle? Osobna kwestia to kierowanie takiego EZT na relacje tak długie jak Jelenia Góra – Białystok. Nie oszukujmy się, wbrew propagandzie producenta przy wsparciu polityków ze świecznika Dart nie jest i nie będzie pociągiem klasy Pendolino, ani też ICE. Jest to zwykły EZT o nieco podwyższonym standardzie do obsługi połączeń międzyregionalnych o zasięgu do 300 – 350 km. i czasie przejazdu do 4 godzin.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #9

  • railman
  • railman's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 55
To jest projekt z marca, wiec się może dużo zmienić :) Przede wszystkim IC już się wycofuje z pomysłu z Jelenią Górą, do tej miejscowości pociągi mają jeździć jedynie sezonowo (niestety).

Mi osobiście podoba się pomysł wieczornego połączenia Wrocław - Łódź, dużym zainteresowaniem cieszyło się przyspieszone REGIO Sudety z Międzylesia do Łodzi mniej więcej w podobnych godzinach, wiec myślę, że i tu zwłaszcza weekendowo ten pociąg zyska chętnych.

Dla mnie ogromnym minusem jest fakt, że Darty maja omijać Łódź Kaliską..

A to pełna wersja projektu (juz dość nieaktualnego) pociagów PKP Intercity przez Zduńską Wolę

IC Adam Asnyk Łódź Widzew 5:27 - Zduńska Wola 6:26 - Wrocław 9:14 (1-6)
IC Eliza Orzeszkowa Białystok - Warszawa Wsch 7:53 - Łódź Widzew 9:27 - Zduńska Wola 10:25 - Wrocław Główny 13:13
IC Juliusz Słowacki Białystok - Warszawa Wsch 11:48 - Łódź Widzew 13:27 - Zduńska Wola 14:25 - Wrocław Główny 17:13 - Jelenia Góra
IC Maria Konopnicka Białystok - Warszawa Wsch 15:48 - Łódź Widzew 17:47 - Zduńska Wola 18:45 - Wrocław Główny 21:33
IC Maria Dąbrowska Warszawa Wsch 19:53 - Łódź Widzew 21:27 - Zduńska Wola 22:24 - Ostrów Wielkopolski 23:38 (1-5,7)


IC Maria Dąbrowska Ostrów Wlkp 5:21 - Zduńska Wola 6:29 - Łódź Widzew 7:31- Warszawa Wsch 9:07 (1-6)
IC Maria Konopnicka Wrocław Główny 6:58 - Zduńska Wola 9:34 - Łódź Widzew 10:37 - Warszawa Wsch 12:12 - Białystok
IC Juliusz Słowacki Jelenia Góra - Wrocław Główny 10:58 - Zduńska Wola 13:34 - Łódź Widzew 14:37 - Warszawa Wsch 16:12 - Białystok
IC Eliza Orzeszkowa Wrocław Główny 14:58 - Zduńska Wola 17:34 - Łódź Widzew 18:37 - Warszawa Wsch 20:12 - Białystok
IC Adam Asnyk Wrocław Główny 18:58 - Zduńska Wola 21:34 - Łódź Widzew 22:37 (1-5,7)

Dorzucam także połączenia w relacji Łódź - Ostrów/ Poznań

Odjazdy z Łodzi:7:10, 10:10, 14:10, 18:10

Przyjazdy do Łodzi 7:20, 9:50, 14:50, 16:50, 18:50
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #10

Jako nowy użytkownik witam wszystkich uczestników forum ;)
Wiadomo już coś może na temat stacji Zduńska Woli Karsznice ? W tamtym roku stacja świetnie się sprawdzała jako przesiadkowa do/z Łodzi , była dosyć wysoka frekwencja , jednak w tym roku zupełne pustki, Wydmy wywalone na Łódź , może przyszły rozkład szykuje coś ciekawszego ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #12

  • railman
  • railman's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 55
Również witam ;)

Na ten moment niestety nic konkretnego powiedzieć nie mogę, podobno jest planowane jakieś połączenie TLK, prawdopodobnie sezonowe.

Ciekawszego niż rozkład z poprzedniego roku dla stacji w Karsznicach raczej się nie możemy niestety spodziewać :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #13

  • Grzegorz
  • Grzegorz's Avatar
  • Offline
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 35
Ogólnie nie warto ekscytować się tym co obecnie gdzieś wycieka. Wszystko to jest oparte na "projekcie" z marca. Warto zadać sobie pytanie czy istotnie można to nazwać projektem. W mojej ocenie był to tylko zbitek...hmm...życzeń, zachcianek, może taki swego rodzaju balon próbny? Nie wiem jak to nazwać, napewno w tym czymś było widać tendencje do podbierania tras PRom, bo w oparciu o to coś dokonywano rezerwacji tras.
Na chwilę obecną o czym wspomniał już railman jest to już nieaktualne i należy poczekać na realny projekt, który podobno ma ukazać się we wrześniu. Albo ...wystąpić o ujawnienie w ramach dostępu do informacji publicznej, bo prawdziwy projekt rozkładu zapewne już istnieje. Z tym że szanse na uzyskanie takowej informacji są znikome, bowiem spółka PKP IC, podobnie jak cała "grupa" PKP oraz obecny rząd lekceważą prawo i nie stosują się do jego zapisów odmawiając transparentności działań.
Natomiast wracając do sedna można powiedzieć jedno. PKP IC żyje z dotacji WSZYSTKICH podatników niezależnie, czy z Warszawy, Łodzi, Śląska, Zduńskiej Woli, czy przysłowiowej Koziej Wólki. Jednak nie wszystkich traktuje jednakowo. Coraz bardziej w działaniach IC widoczna jest tendencja do tworzenia kilku korytarzy, po których jeżdżą ich pociągi, zarówno na linii Północ - Południe, jak i Wschód - Zachód. Dodatkowo coraz bardziej widoczny jest Warszawo centryzm w planowaniu tras.
W konsekwencji takich działań pociągi znikają z kolejnych tras jak węgłówka, odcinając w ten sposób kolejne regiony i podregiony od kolei dalekobieżnej. Priorytetem jest jak wspomniałem koncentrowanie usług w oparciu o Warszaqwę jako główny punkt, a przecież Polska to nie tylko Warszawa i większość potoków dalekobieżnych wcale nie prowadzi do Warszawy.
Na koniec dodam, że już obecnie po rewitalizacji północnego odcinka linii 131 i zaledwie niewielkich pracach modernizacyjnych na odcinku od Inowrocławia do Chorzowa pociąg pospieszny jadący węgłówką jest w stanie pokonać odcinek do Trójmiasta o ponad 2 godziny szybciej aniżeli przez Łódź. Jest więc tym bardziej zasadne uruchomienie naeet całorocznego pociągu ze Śląska do Gdyni właśnie po trasie przez Karsznice, mimo tego że prowadzi ona na południowym i centralnym odcinku przez tereny słabo zurbanizowane.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #19

  • railman
  • railman's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 55
Grzegorz napisał:
Ogólnie nie warto ekscytować się tym co obecnie gdzieś wycieka. Wszystko to jest oparte na "projekcie" z marca. Warto zadać sobie pytanie czy istotnie można to nazwać projektem. W mojej ocenie był to tylko zbitek...hmm...życzeń, zachcianek, może taki swego rodzaju balon próbny?

Powiem tak, jeśli chodzi o Nasz region czy Łódź wyglądało to w mairę sensownie. Nowy Tabor, dzięki czemu uruchomione dodatkowe poranne czy powrotne wieczorne połączenia. Wierzę, że uda się to w miarę sensownie zachować,bo przyznam się szczerze przydałyby się późnowieczorne połączenia z Katowic czy Krakowa do Łodzi, czy to co Nas najbardziej interesuje z Wrocławia do Łodzi
Na koniec dodam, że już obecnie po rewitalizacji północnego odcinka linii 131 i zaledwie niewielkich pracach modernizacyjnych na odcinku od Inowrocławia do Chorzowa pociąg pospieszny jadący węgłówką jest w stanie pokonać odcinek do Trójmiasta o ponad 2 godziny szybciej aniżeli przez Łódź. Jest więc tym bardziej zasadne uruchomienie nawet całorocznego pociągu ze Śląska do Gdyni właśnie po trasie przez Karsznice, mimo tego że prowadzi ona na południowym i centralnym odcinku przez tereny słabo zurbanizowane.

Ponad 2 godzinki szybciej? :) NA ten moment obawiam się, że jest to nierealne niestety :)
Ostatnio zmieniany: 2 lata 3 mies. temu przez railman.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #20

  • Grzegorz
  • Grzegorz's Avatar
  • Offline
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 35
Na koniec dodam, że już obecnie po rewitalizacji północnego odcinka linii 131 i zaledwie niewielkich pracach modernizacyjnych na odcinku od Inowrocławia do Chorzowa pociąg pospieszny jadący węgłówką jest w stanie pokonać odcinek do Trójmiasta o ponad 2 godziny szybciej aniżeli przez Łódź. Jest więc tym bardziej zasadne uruchomienie nawet całorocznego pociągu ze Śląska do Gdyni właśnie po trasie przez Karsznice, mimo tego że prowadzi ona na południowym i centralnym odcinku przez tereny słabo zurbanizowane.

Ponad 2 godzinki szybciej? :) NA ten moment obawiam się, że jest to nierealne niestety :)[/quote]

Hehe, no tak miało być nie "ponad" a "około" :/
Pozwoliłem sobie zrobić symulacje, aby sprawdzić na ile faktycznie da się na chwilę obecną jechać krócej. Porównanie obejmuje odcinek Zawiercie - Bydgoszcz Główna, bowiem w przypadku pociągu "Wydmy" to na tym odcinku następuje różnica trasy.
Do porównania wykorzystałem rozkład pociągu "Wydmy" na obecny sezon (odcinek Zawiercie - Bydgoszcz przez CMK Łódź) , a dla odcinka Zawiercie - Bydgoszcz przez Karsznice obecnie możliwe do osiągnięcia prędkości dla pociągów pospiesznych. Zgodnie z obliczeniami porównanie czasów przejazdu wygląda tak:
Trasa przez Karsznice
Zawiercie 23.20
Częstochowa 23.54/23.59
Zduńska Wola Karsznice 2.09/2.14
Inowrocław 4.14/4.16
Bydgoszcz Gł. 4.50/4.55

Trasa pociągu "Wydmy" rozkład 2014/2015 przez Tomaszów Maz. , Łódź Kaliską
Zawiercie 23.20
Łódź Kaliska 2.14/2.19
Bydgoszcz Gł. 6.08/6.23


Jak widać różnica wynosi 1,5 godziny. Biorąc pod uwagę postępującą rewitalizację linii 131, a także planowane w najbliższym czasie prace na linii Chorzew Siemkowice - Wyczerpy należy założyć że różnica będzie jeszcze większa. Tym bardziej, że rewitalizacja trasy przez Łódź, szczególnie odcinka Zgierz - Kutno odsuwa się po raz kolejny w czasie.
Ostatnio zmieniany: 2 lata 2 mies. temu przez Grzegorz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #22

  • railman
  • railman's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 55
No cóż, zobaczymy co PKP Intercity wymyśli, oficjalnie mają ogłosić projekt rozkładu we wrześniu, jeśli nie będzie żądnego sezonowca nad Morze, będziemy musieli pomyśleć nad jakąś akcją nt. przywrócenia tego połączenia na trasę przez Karsznice.

Tymczasem podzielę się z Wami nowszym projektem rozkładu PKP Intercity dla Zduńskiej Woli, gdzie zaszły delikatne zmiany:

KIERUNEK WROCŁAW:

IC Asnyk Warszawa Wsch. 4:53 - Łódź Widzew 6:27 - Zduńska Wola 7:26 - Wrocław Gł. 10:14

IC Orzeszkowa Białystok 5:40 - Warszawa Wsch. 7:53 - Łódź Widzew 9:27 - Zduńska Wola 10:25 - Wrocław Gł. 13:14

IC Słowacki Białystok 9:40 - Warszawa Wsch. 11:53 - Łódź Widzew 13:27 - Zduńska Wola 14:25 - Wrocław Gł. 17:13 - Jelenia Góra 19:54

IC Konopnicka Białystok 13:40 - Warszawa Wsch. 15:53 - Łódź Widzew 17:27 - Zduńska Wola 18:25 - Wrocław Gł. 21.14

IC Dąbrowska Warszawa Wsch 17:53 - Łódź Widzew 19:27 - Zduńska Wola 20:25 - Wrocław Gł. 23:14

KIERUNEK WARSZAWA:

IC Dąbrowska Wrocław Gł. 4:58 - Zduńska Wola 7:34 - Łódź Widzew 8:39 - Warszawa Wsch.10:12

IC Konopnicka Wrocław Gł. 6:58 - Zduńska Wola 9:34 - Łódź Widzew 10:39 - Warszawa Wsch. 12:12 - Białystok 14:25

IC Słowacki Jelenia Góra 8:23 - Wrocław Gł. 10:58 - Zduńska Wola 13:34 - Łódź Widzew 14:39 - Warszawa Wsch. 16:12 - Białystok 18:25

IC Orzeszkowa Wrocław Gł. 14:58 - Zduńska Wola 17:34 - Łódź Widzew 18:39 - Warszawa Wsch. 20:12 - Białystok 22:25


IC Asnyk Wrocław Gł.. 18:58 - Zduńska Wola 21:34 - Łódź Widzew 22:39 - Warszawa Wsch. 00:12

Na terenie Łodzi pociągi zatrzymują się na st. Pabianicka, Chojny, Dąbrowa i Widzew.
Ostatnio zmieniany: 2 lata 3 mies. temu przez railman.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #23

W nowym rozkładzie jazdy bardzo przydałoby się sezonowe, zimowe połączenie. W latach 13/14 przez Inowrocław i Karsznice trasowany był TLK Tetmajer (Trójmiasto - Zakopane), który cieszył się naprawdę przyzwoitą frekwencją. Problemem mogą być jednak remonty prowadzone na linii 131 na południe od Ina.
Jeśli ktoś jest w temacie, to proszę o odpowiedź czy jest jakakolwiek szansa na taki pociąg.

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 3 mies. temu #24

  • railman
  • railman's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 55
Oj tak by się przydało takie sezonowe połączenie do Zakopanego, jednak niestety wątpię, aby takowe się w nowym rozkładzie jazdy pojawiło.

Miałeś może okazję widzieć ten pociąg w Karsznicach? Dużo osób potrafiło do Niego wsiąść / wysiąść ?

Co do remontów to od Inowrocławia do Karsznic chyba już będzie większość szlaku ukończona, gorzej może być na południe od Karsznic.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 2 mies. temu #25

Jechałem tym pociągiem z Inowrocławia do Zakopanego i z powrotem w styczniu ubiegłego roku I klasą. Jeżeli chodzi o frekwencję to na moje oko w obie strony ok 60-70%. Jeżeli chodzi o Karsznice to z tego co pamiętam kilka osób się dosiadało/wysiadało. W stronę południa znakomita większość to byli podróżni z Trójmiasta i Bydgoszczy, nad ranem sporo osób dosiadało w Częstochowie no i w Krakowie (zwłaszcza, że z tego co pamiętam to ten pociąg jeździł tylko w piątki i niedziele). Natomiast w drodze powrotnej w Krakowie wsiadł prawdziwy TŁUM ludzi + sporo osób w Częstochowie.
Jak widać w okresie sezonu zimowego jest zapotrzebowanie na takie szybkie połączenie zwłaszcza "węglówką", która to jest przecież najkrótszą drogą z Wybrzeża pod same Tatry czy chociażby do Krakowa ew. GOP, Częstochowy.
Tetmajer jeździ teraz co prawda równie szybko, bo przez Warszawę i CMK aż do Krakowa, no ale co z centralną częścią kraju? Miałem przyjemność jechać tym pociągiem nową trasą w tym roku (z Centralnej do Zakopca). Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że zapełnienie na podobnym poziomie, mimo, że jechał przecież przez stolicę.
Czasami decyzje PICu są dla mnie zupełnie niezrozumiałe, jak chociażby ta z wytrasowaniem Wydm przez Łódź, gdzie pociąg jadąc przez Inowrocław i Karsznice notował w poprzednim sezonie rekordową frekwencję...

Trzeba wierzyć, że po zakończeniu wszystkich remontów na Linii 131, kiedy to węglówka będzie baaaardzo atrakcyjnym szlakiem pod względem czasu przejazdu na odcinku północ-południe, powrócą nie tylko połączenia sezonowe, ale i te stałe ;)
Ostatnio zmieniany: 2 lata 2 mies. temu przez Salanderaxel.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 1 miesiąc temu #56

  • railman
  • railman's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 55
Wczoraj na stronach PKP PLK pojawił się roczny zarys rozkładu jazdy 2015/16.

Podsyłam tabelkę A620 i plakat ze stacji Zduńska Wola

Plik załącznika:

Nazwa pliku: 2016_20151213-20161210_A620_PL_20150929153902.pdf
Wielkość pliku: 167 KB


Ostatnio zmieniany: 2 lata 1 miesiąc temu przez railman.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 1 miesiąc temu #57

Czy mogę prosić o podesłanie linka do strony? Dla mojej stacji widnieje tylko rozkład do grudnia tego roku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozkład Jazdy 2015/16 - przecieki 2 lata 1 miesiąc temu #58

  • Grzegorz
  • Grzegorz's Avatar
  • Offline
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 35
Salanderaxel napisał:
Czy mogę prosić o podesłanie linka do strony? Dla mojej stacji widnieje tylko rozkład do grudnia tego roku.

Jest to wersja robocza, cały czas jest uzupełniana i poprawiana. Stąd też nie należy zbytnio przywiązywać jeszcze wagi do zawartych tam danych, jednocześnie jest to powód dla którego nie możesz znaleźć odjazdów dla swojej stacji. Podczas zmian rozkład2015/16 jest niedostępny.
Posiadam ściągniętą pierwotną wersję całego SRJP 2015/16 i taką ewentualnie mogę podesłać, jeżeli będzie to pomocne ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.268 seconds

Infolinia

PKP Intercity

19 757

Przewozy Regionalne

703 20 20 20

Łódzka Kolej Aglomeracyjna

(42) 205 55 15

Godziny otwarcia

ZDUŃSKA WOLA

Kasa czynna:

Pon - pt 5:30 - 18:30

Sobota 6:00 - 17:00

Niedziela 7:00 - 18:00

 

SIERADZ

Dworzec:

5:30 - 21:30

Kasa czynna:

Pon - pt 6:30 - 19:00

Sobota 7:00 - 18:00

Niedziela 7:00 - 19:00

 

Toplista Stron Kolejowych Kolejowa Toplista

Współpracujemy z

stat4u