9 Listopada portal Zduńskowolskie Wieści Kolejowe wystosował list do Ministra Infrastruktury, władz wojewódzkich, powiatowych, miasta oraz posłów na sejm RP z regionu w sprawie intensywnej akcji lobbingowej w sprawie pozostawienia peronów na linii 146 (Wyczerpy - Chorzew Siemkowice) w trakcie jej rewitalizacji.
3 Listopada PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiło przetarg na Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach projektu POIIŚ 5.2 – 4 „Prace na linii kolejowej nr 146 na odcinku Wyczerpy – Chorzew Siemkowice”.
Jak wcześniej informowaliśmy na łamach Naszego portalu są możliwości, aby podczas remontu odcinka Pabianice – Zduńska Wola dostosować go do prędkości 160 km/h. Póki co jednak PKP Polskie Linie Kolejowe nie widzi możliwości zmiany warunków przetargowych. W sprawę właczył się Pan Poseł Cezary Grabarczyk, który złożył interpelacje poselską w tej sprawie.
Od nowego rozkładu jazdy pociągów 2016/17, który wejdzie w życie 11 grudnia pociągi na trasie Sieradz Łódź Kaliska przyspieszą. Dzięki podniesieniu prędkości dla lekkich EZT do 80 km/h czas jazdy skróci o około 7 minut.
29 sierpnia portal Zduńskowolskie Wieści Kolejowe wystosował list do Ministra Infrastruktury, władz wojewódzkich, powiatowych, miasta oraz posłów na sejm RP z regionu w sprawie intensywnej akcji lobbingowej na rzecz poprawy parametrów eksploatacyjnych linii kolejowej nr 14. Z uwagi na fakt, iż termin otwarcia ofert przypada na 19 września 2016 roku, pozostało niewiele czasu na skuteczne działanie.