Drugą szansę dostał dawny budynek dworca Wieluń Dąbrowa. Należący obecnie do samorządu budynek nie będzie już jednak pełnił funkcji związanych z obsługą pasażerów.
Jeszcze w tym roku wygodniej pojedzie się do Katowic i Poznania z przebudowanego peronu w Wieluniu. Nowy peron będzie wyższy, wyposażony w wiatę, nowe ławki i dostępny dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły na inwestycję ok. 1 mln zł.
Był remont toru za 21 mln zł, ale to za mało, by realnie myśleć o połączeniach kolejowych pomiędzy Wieluniem a Wrocławiem. Perspektywa kolejnych inwestycji na linii 181 nie napawa optymizmem.
Nie tego spodziewali się mieszkańcy powiatu wieluńskiego po korekcie rozkładu jazdy, jaka zacznie obowiązywać od niedzieli, 11 czerwca. Region wieluński pozostanie na kilka tygodni odcięty od połączeń kolejowych.
Policjanci pod nadzorem wieluńskiej prokuratury wyjaśniają okoliczności śmierci 22-letniego mieszkańca powiatu wieluńskiego.